Kim Dik

Nieuwsgierig is my middle name. Waarom en hoe zijn mijn favoriete vragen. Van kleins af aan ben ik ’verslaafd’ aan lezen en gefascineerd door nieuwe dingen en informatie. Later kwam daar ook het schrijven bij.

In mijn werk als allround (online) marketeer komt dit alles goed van pas. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring als allround marketeer bij diverse bedrijven en branches. Van zakelijke dienstverlening en bureau’s tot goede doelen. Mijn kracht ligt in het opzetten, bedenken en uitrollen van succesvolle en vernieuwende proposities en campagnes, zowel on- als offline.

De waarom-vraag stel ik nog altijd, meestal gevolgd door de vraag ‘hoe werkt het’ en ‘wat kan er beter en slimmer’. Ik word blij van het zoeken naar informatie, trends en ideeën en het combineren hiervan tot (ver)nieuwe(nde) proposities. Verder ben ik gek op mensen, wijn, lekker eten, lezen en lachen.

Het podcast-avontuur is dus niet echt een verrassing voor de mensen die mij kennen. Een andere manier om te communiceren over onderwerpen die onszelf ook dagelijkse bezig houden. De invloed van technologie op ons gedrag.